Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primul semestru o creştere a afacerilor cu 12%, faţă de aceeaşi perioadă din 2009, la 9,4 milioane euro, iar profitul operaţional înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizări a fost de 2,5 milioane euro. "Creşterea cifrei de afaceri s-a datorat atât proiectelor începute în anii anteriori, cât şi extinderii proiectelor la nivel regional şi adaptării strategiei conform noilor condiţii de piaţă, prin dezvoltarea de produse şi servicii noi", se arată într-un comunicat al companiei.
Veniturile obţinute de TotalSoft în prima jumătate a anului au provenit în principal din vânzarea produsului Charisma Enterprise (40%) şi proiectele de dezvoltare de software (30%), dar şi din vânzarea produselor Charisma HR, Primavera şi alte linii de business pe care TotalSoft le are în portofoliu. "Extinderea la nivel regional ne-a conferit o mare stabilitate în faţa crizei, iar faptul că în perioada de apogeu a crizei am reuşit o creştere de 12% faţă de perioada anterioară a anului trecut este o dovadă clară în acest sens", a declarat, în comunicat, directorul general al companiei, Liviu Drăgan.
TotalSoft a semnat în perioada menţionată un contract cu Novero, care a achiziţionat divizia automotive a producătorului de telefoane Nokia, prin care compania intră pe segmentul de cercetare şi dezvoltare a sistemelor multimedia şi infotainment (sisteme de navigaţie şi audio) destinate industriei auto.
Acţionarul majoritar al TotalSoft este fondul de investiţii Global Finance, cu 80% din capitalul social, iar restul acţiunilor sunt deţinute de directorul general al companiei. Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primul semestru o creştere a afacerilor cu 12%, faţă de aceeaşi perioadă din 2009, la 9,4 milioane euro, iar profitul operaţional înainte de taxe, do