Supermarketurile din Marea Britanie au inceput sa puna dispozitive de siguranta si pe produsele alimentare uzuale, cum sunt branza si carnea, de frica hotilor.
Desi placutele metalice de siguranta sunt folosite de obicei in cazul produselor scumpe, cum sunt sticlele de alcool, CD-urile sau rezervele pentru aparatul de barbierit, magazinele britanice au inceput sa le aplice si produselor alimentare, de teama unui val de furturi cauzat de criza economica, potrivit The Telegraph.
Lantul de magazine Tesco, cel mai mare din Marea Britanie si al treilea din lume, a recurs la aceasta solutie extrema pentru a scapa de hotii care au inceput sa goleasca rafturile de marfa.
"Am suplimentat masurile de siguranta in magazinele noastre din Marea Britanie", a declarat un purtator de cuvant al lantului comercial, care a mentionat ca decizia de aplicare a placutelor de siguranta apartine managerilor locali.
Asociatia retailerilor britanici de produse alimentare a declarat ca sistemele de siguranta ar putea fi implementate in curand pentru toata mancarea vanduta in supermarketuri.
"Asteptam o crestere a ratei criminalitatii in timpul recesiunii. Magazinele vor reactiona si vor ridica nivelul de securitate", a declarat unpurtator de cuvat al asociatiei.
De la debutul din 2008 al crizei economice mondiale, lantul comercial Tesco a inregistrat cresterea cu peste o treime a furturilor din magazine.
Supermarketurile din Marea Britanie au inceput sa puna dispozitive de siguranta si pe produsele alimentare uzuale, cum sunt branza si carnea, de frica hotilor.
Desi placutele metalice de siguranta sunt folosite de obicei in cazul produselor scumpe, cum sunt sticlele de alcool, CD-urile sau rezervele pentru aparatul de barbierit, magazinele britanice au inceput sa le aplice si produselor aliment