CAMPANIE. A dat bani în stânga şi-n dreapta în multiplele deplasări, dar la campanii face economie. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Ministrul turismului, Elena Udrea, le-a cerut trusturilor de presă să-i ofere, gratuit, spaţii pentru campania „Turist în România”.
Asta, după ce, la finele săptămânii trecute, le-a cerut firmelor de publicitate outdoor să-i pună la dispoziţie gratuit mai multe spaţii tot în acest scop. „Vor fi promovate litoralul, delta, muntele, turismul cultural şi religios, agroturismul şi ecoturismul. Acum am făcut apelul şi aşteptăm un răspuns în această săptămână”, a spus Udrea.
Ea a adăugat că, dacă instituţiile de presă vor refuza propunerea, ministerul va continua procedurile de achiziţie publică, urmând „să cheltuie banii” pentru campanie. Potrivit acesteia, bugetul de promovare este de 10 milioane de euro, aproape toţi banii fiind deja angajaţi în licitaţii şi promovarea prin intermediul mass-mediei.