Dusan Wilms, romanul care a revenit in luna mai la conducerea Metro Cash & Carry Romania, cea mai mare retea din comert, spune ca piata locala ar putea lua modelul Poloniei pentru revigorarea consumului in contextul economic actual.
"Relansarea consumului trebuie realizata prin dezvoltarea productiei locale, trebuie incurajate investitiile private in productie. Retailul din Polonia sta bine in fata crizei pentru ca este sustinut de productia locala si de atitudinea temperata a consumatorilor din ultimii ani vis-ˆ-vis de creditare", a afirmat Wilms. Managerul de 48 de ani, originar din Timisoara, lucreaza din anul 1999 in cadrul grupului german Metro, timp in care a acumulat experienta pe cinci piete, Rusia, Ucraina, Polonia, Turcia si Romania.
Wilms lucreaza acum la creionarea strategiei pe termen lung a retelei Metro Cash & Carry in Romania, pe care spune ca o va definitiva in toamna. Planurile retelei pe termen scurt vizeaza relansarea marcilor proprii si continuarea expansiunii, inclusiv in Capitala. In plus, reteaua ia in calcul aducerea pe piata locala a unui nou concept de comert pe segmentul business-to-business.
"Daca nu se mai intampla nimic rau pana atunci, vad o revenire a economiei in 2010, incepand cu sarbatorile de iarna din acest an", a mai spus Wilms.
Dusan Wilms, romanul care a revenit in luna mai la conducerea Metro Cash & Carry Romania, cea mai mare retea din comert, spune ca piata locala ar putea lua modelul Poloniei pentru revigorarea consumului in contextul economic actual.
"Relansarea consumului trebuie realizata prin dezvoltarea productiei locale, trebuie incurajate investitiile private in productie. Retailul din Polonia sta bine in fata crizei pentru ca este sustinut de productia locala si de atitudinea temperata a consumatorilor din ultimii ani vis-ˆ-vis de creditare", a afirmat Wilms. Managerul de 48 de ani, or