Ce poate fi mai hidratant decat o gasca de bebelusi dolofani, costumati in scutece, facand giumbuslucuri pe role? Nimic, asa par sa fi gandit cei care stau in spatele ultimului clip de promovare a apei imbuteliate marca Evian.
Sfidand gravitatia, varsta si abilitatile fizice ale bebelusilor in general, personajele din reclama, 96 la numar, au facut ca, doar intr-o saptamana, clipul postat pe YouTube sa aiba aproape 4.000.000 de accesari.
Clipul de 60 de secunde, care abunda in efecte speciale, a fost turnat la London's Pinewood Studios, relateaza The Telegraph.
Bebelsii au mai fost folositi de Evian pentru o alta campanie de promovare, in urma cu 11 ani, cand au aparut intr-un clip in care faceau balet subacvatic.
Ce poate fi mai hidratant decat o gasca de bebelusi dolofani, costumati in scutece, facand giumbuslucuri pe role? Nimic, asa par sa fi gandit cei care stau in spatele ultimului clip de promovare a apei imbuteliate marca Evian.
Sfidand gravitatia, varsta si abilitatile fizice ale bebelusilor in general, personajele din reclama, 96 la numar, au facut ca, doar intr-o saptamana, clipul postat pe YouTube sa aiba aproape 4.000.000 de accesari.
Clipul de 60 de secunde, care abunda in efecte speciale, a fost turnat la London's Pinewood Studios, relateaza The Telegraph.
Bebelsii au mai fost folositi de Evian pentru o alta campanie de promovare, in urma cu 11 ani, cand au aparut intr-un clip in care faceau balet subacvatic.