Potrivit Autorităţii Electorale Permanente, PDL a cheltuit cei mai mulţi bani în campania pentru Parlamentul European, la polul opus fiind PRM. În total, partidele politice şi candidatul independent Elena Băsescu au cheltuit în campanie 21.063.035 de lei. PDL: 9.335.996 de lei. Cele mai mari sume au fost orientate de democrat-liberali către publicitate în presă, radio şi TV( 5.691.892 de lei), tipărituri şi materiale promoţionale (2.421.474 de lei) şi publicitate stradală (724.279 de lei).
Alianţa PSD+PC: 6.967.222 de lei. Social-democraţii au preferat să investească cel mai mult în tipărituri şi materiale promoţionale (2.452.227 de lei), pe locul doi fiind publicitatea stradală (1.371.470 de lei), urmată de sondaje, cercetare şi consultanţă (1.075.708 de lei). PSD a cheltuit 642.539 de lei pentru publicitate în presă, radio şi TV.
PNL: 2.918.110 de lei. Liberalii şi-au împărţit cea mai mare parte a banilor între publicitatea stradală(946.313 de lei) şi publicitatea în presă, radio şi TV(877.589 de lei), urmate de tipărituri şi materiale promoţionale (679.296 de lei).
UDMR: 499.089 de lei. Formaţiunea maghiară a investit cel mai mult în tipărituri şi materiale promoţionale (167.631 de lei) şi în publicitate în presă, radio şi TV(126.398 de lei).
PNŢCD: 690.460 lei.
Elena Băsescu: 487.939 de lei. Ea a cheltuit în principal cu publicitatea în presă, radio şi TV(276.068 de lei), precum şi cu tipăriturile şi materiale promoţionale (196.964 de lei).
PRM: 164.219 de lei. Cei mai mulţi bani au fost alocaţi de PRM pentru tipărituri şi materiale promoţionale (108.370 de lei) şi pentru publicitatea în presă (34.912 de lei).