Autostrada Soarelui, zero kilometri în doi ani, criza de pe şantierele din România şi schimbul de replici dintre BNR şi ING sunt principalele subiecte ale dimineţii în .ro. În ultimii doi ani, Autostrada Soarelui nu a avansat cu nici un milimetru. Ultimul tronson, respectiv Drajna - Feteşti, în lungime de 36,8 kilometri, a intrat în circuit în mai 2007, scrie jurnalul.ro. În topul celor mai mari 10 proiecte de infrastructură lucrează doar 5.500 de muncitori, circa 1% din to
Autostrada Soarelui, zero kilometri în doi ani, criza de pe şantierele din România şi schimbul de replici dintre BNR şi ING sunt principalele subiecte ale dimineţii în .ro.
În ultimii doi ani, Autostrada Soarelui nu a avansat cu nici un milimetru. Ultimul tronson, respectiv Drajna - Feteşti, în lungime de 36,8 kilometri, a intrat în circuit în mai 2007, scrie jurnalul.ro.
În topul celor mai mari 10 proiecte de infrastructură lucrează doar 5.500 de muncitori, circa 1% din totalul muncitorilor din construcţii. Cum poate fi relansată astfel economia, se întreabă zf.ro.
Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului Băncii Naţionale, într-o replică acordată în exclusivitate, spune că Mişu Negriţoiu de la ING are o „ţintă obsesivă” : BNR, scrie gandul.info.
Alte titluri importante din economie
Bancher personal, soluţia de criză a oamenilor bogaţi (evz.ro)
Sfat G8 pentru salvarea economiei si a planetei (romanialibera.ro)
10.000 de români vor în “Prima Casă” (standard.ro)
Curaj infractori! Justiţia a rămas fără bani de citaţii şi de curent (capital.ro)
Nu rata astăzi, la ora 10:00, pe capital.ro, BULETINUL DE ŞTIRI economice regionale al zilei!