* dirigintele de şantier desemnat de partea română acuză faptul că pe un ultim tronson de stradă ce trebuie asfaltat de "Athena" fundaţia nu a fost executată corespunzător * practic, nu s-a aşternut stratul filtrant de balast, aspect ce ar putea duce la cedarea rapidă a carosabilului, după ce se va redeschide traficul auto * "Athena" ar trebui să închidă şantierul şi să plece până la finele acestei luni
Pe cât s-au plictisit brăilenii de grecii de la "Athena", pe atât se pare că s-au plictisit şi grecii de la "Athena" de Brăila. Tocmai acum, când le-au mai rămas de asfaltat câteva sute de metri de stradă, ei sunt acuzaţi că încearcă să facă treabă de mântuială, pentru a închide şantierul cât mai repede. Dirigintele de şantier Florea Neacşu, reprezentantul Companiei de Utilităţi Publice "Dunărea", adică al beneficiarului lucrărilor de extindere a sistemului de canalizare în cartierele periferice şi de asfaltare a străzilor aferente, ne-a sesizat faptul că pe Str. Comuna din Paris nu se respectă metodologia de lucru. Mai exact, pe tronsonul cuprins între Str. Deva şi Şos. Râmnicu Sărat, s-a decopertat asfaltul existent, pentru îngroparea unei conducte de canalizare, iar "Athena" se pregăteşte să toarne un nou strat de asfalt, fără a pregăti fundaţia în mod corespunzător. "Au dat la o parte asfaltul vechi, au pus un strat mic de piatră spartă şi vor să asfalteze la loc. În contract scrie că trebuie să pună stratul filtrant, de 26 centimetri de balast, pe urmă 15 cm de piatră spartă şi la sfârşit 11 cm de asfalt. Ei n-au pus stratul filtrant, ci au păstrat ce au găsit sub vechiul asfalt. În condiţiile astea, e posibil ca strada să cedeze după doar câteva luni de la redeschiderea traficului", ne-a declarat Florea Neacşu. În calitate de reprezentant al beneficiarului, acesta a informat "Halcrow" firma de consultanţă care supervizează lucrările efectuate de "Athe