Companiile Media Investment, Eurosport şi consorţiul Best Advertising - Optimedia au depus documentele pentru a se înscrie în licitaţia pentru campania de promovare a turismului românesc, „Romania, the land of choice“. Câştigătorul va trebui să cumpere spaţiu publicitar, având la dispoziţie un buget estimat la 1,3 milioane de euro, fără TVA.
Campanie lansatăpe televiziuni de nişă Spotul TV, ce va fi difuzat în toată Europa, a fost realizat de agenţia ADDV, iar costurile cu producţia au fost suportate de BRD.
În perioada următoare, Ministerul va anuţa numele agenţiilor care vor intra în cea de-a doua etapă a licitaţiei şi care vor trebui să depună oferte financiare.
„După finalizarea acestei analize şi stabilirea candidaţilor care se vor califica în etapa următoare, se fixează data depunerii ofertelor tehnice şi financiare, care va fi comunicată candidaţilor calificaţi“, potrivit departamentului de comunicare al Ministerului Turismului.
Obiectivul ministerului este acela de a difuza spotul TV pe două televiziuni: unul sportiv cu acoperire paneuropeană şi un post internaţional de ştiri.
Este ciudat cum, în acest context, pe lista de înscrieri figurează chiar un canal de sport, paneuropean, cu cea mai mare audienţă, Eurosport.