Presa economică de astăzi scrie despre negocierile pe care le efectuează Gică Popescu, evoluţia companiilor de pe piaţa low-cost sau şansele de angajare în IMM-uri. Printre alte subiecte, criza din România nu şi-a atins apogeul, iar redresarea din 2010 va fi mai puternică decât estima FMI. Revista presei internaţionaleRevista presei mondeneRevista presei sportiveRevista presei interne
Gică Popescu negociază cu lanţul hotelier Courtyard. Fostul fotbalist Gică Popescu se află în negocieri pentru afilierea la brandul Courtyard a unui hotel de patru stele cu 144 de camere care va fi construit pe un teren de 5.000 de metri patraţi, situat în sectorul 1 al Capitalei, în urma unei investiţii de până la 25 de milioane de euro. Negocierile sunt purtate cu lanţul internaţional Marriott, care deţine brandul Courtyard şi care operează cel mai mare hotel de cinci stele din România dupa cifra de afaceri, respectiv JW Marriott, scrie Ziarul Financiar.
Cum se cucereşte locul întâi în piaţa low-cost. Primii doi jucători din piaţa locală de low-cost, Blue-Air şi Wizz Air, duc, de mai bine de doi ani, o luptă acerbă pentru poziţia de lider în România. Rutele, preţul şi flota sunt principalele arme aruncate de cele două companii în bătălia pentru ocuparea primului loc. Flota este primul element în competiţia dintre cei doi operatori. În contextul crizei, fiecare jucător încearcă să-şi modernizeze flota. Intrat în România acum trei ani, Wizz Air a anunţat recent că a semnat un acord pentru achiziţia a 450 de aeronave Airbus 320, potrivit Business Standard.
Mai multe şanse de angajare, în IMM-uri. Companiile mici şi medii ar putea oferi managerilor şi specialiştilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă mai multe şanse pentru găsirea unui job, în condiţiile în care recrutarea în companiile mari şi multinaţionale a fost oprită, spun specialiştii în