Adriana Ionescu, 42 de ani, care a ocupat timp de un an pozitia de director de marketing in cadrul Telemobil, operatorul Zapp, cumparat recent de grupul elen de telefonie mobila Cosmote, a preluat de la 1 iulie o pozitie similara in cadrul producatorului de lactate Tnuva Romania.
Ionescu o inlocuieste la Tnuva pe israelianca Sagit Tzur Lahav, vicepresedintele de marketing al producatorului, cea care a dezvoltat brandul cu cea mai puternica ascensiune de pe piata lactatelor si care a anuntat inca din primavara ca intentioneaza sa se retraga din functia pe care a ocupat-o timp de patru ani.
Brandul Tnuva a fost lansat pe plan local in urma cu un an si jumatate. In mai putin de un an de prezenta pe piata, Sagit Tzur Lahav reusise deja sa duca Tnuva si Yoplait in topul primilor cinci producatori de iaurturi simple si cu fructe, lapte cu arome si sana din Romania.
Nici Ionescu si nici reprezentantii Tnuva nu au putut fi contactati.
Ea a absolvit in anul 1992 Academia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti. Ionescu a lucrat la Zapp timp de aproape un an si anterior a fost associate marketing director pentru Procter & Gamble (P&G) Romania, filiala gigantului mondial din industria bunurilor de larg consum, cu afaceri locale de peste 315 mil. euro. La P&G, Ionescu a dezvoltat si implementat proiecte de marketing pentru marci ca Head & Shoulders, Pantene, Wash&Go, Always, Pampers, Camay, Wella sau Londa pe mai multe piete balcanice.
La Telemobil, misiunea Adrianei Ionescu a fost sa dezvolte brandul Zapp. Telemobil, compania care a lansat primele servicii de comunicatii mobile din Romania, in anul 1993, a cedat in fata ofertei Cosmote, care a agreat prin tranzactia de achizitie sa plateasca peste 200 mil. euro pentru esecul de a obtine, in 2006 una dintre licentele 3G scoase la vanzare.
Zapp inregistrase in 2008 venituri in scadere