Potrivit unei cercetări efectuate de Institutul de Politici Publice, Primăria Constanţa se află pe lista celor cinci instituţii similare care deleagă companii private să se ocupe de administrarea unor servicii fără să se mai ocupe apoi de urmărirea modului de rezolvare a acestora.
IPP a dat, ieri, publicităţii datele rezultate în urma aplicării proiectului „O administraţie publică performantă înseamnă servicii de calitate pentru cetăţeni", parte a procesului de evaluare a accesului la informaţii despre serviciile publice.
Finanţat prin Mecanismul Financiar al Spaţiului Economic European (SEE), Institutul pentru Politici Publice (IPP) a întrebat toate primăriile reşedinţă de judeţ din România ce fonduri au investit pentru serviciile publice primare pe care le gestionează. Potrivit informaţiilor relevate în urma studiului, primăriile nu au nici acum informaţiile organizate, astfel încât să le dea prompt publicităţii ori de câte ori un cetăţean este interesat de banii publici alocaţi pentru aceste servicii sau de rezultatele investiţiilor făcute. Constanţa se află, alături de Bistriţa, Botoşani, Sfântu Gheorghe şi cea a Sectorului 4 din Bucureşti, pe lista primăriilor care au repartizat cererile de informaţii privind serviciile publice către entităţi private, ignorând să mai urmărească în ce măsură acestea trimit datele solicitate de public. Potrivit unei cercetări efectuate de Institutul de Politici Publice, Primăria Constanţa se află pe lista celor cinci instituţii similare care deleagă companii private să se ocupe de administrarea unor servicii fără să se mai ocupe apoi de urmărirea modului de rezolvare a acestora.
IPP a dat, ieri, publicităţii datele rezultate în urma aplicării proiectului „O administraţie publică performantă înseamnă servicii de calitate pentru cetăţeni", parte a procesului de evaluare a accesului la informaţii despre serviciile