Absolvent de Design, clujeanul a deschis drumurile în piaţa românească de brand şi design în 1994, când a înfiinţat prima firmă de profil din ţară. S-a ocupat de imaginea Ursus, dar şi de alţi zeci de clienţi importanţi. În prima parte a liceului, îşi dorea să se facă inginer silvic. Spune că a ajuns să studieze Designul la Universitatea de Artă şi Design în bună parte datorită mamei sale. „Dacă bine îmi aduc aminte, prin clasa a X-a, sub un oarecare motiv, după aceea mi-am dat seama că a fost o tactică, m-a luat de mână şi m-a dus să văd ce fac studenţii la Design, ea fiind cadru universitar, la Academia de Artă şi Design din Cluj”, povesteşte Bogdan Brânzaş.
Impresionat de ce a văzut acolo şi hotărât să facă asta în continuare, pentru Bogdan Brânzaş au urmat doi ani de pregătire pentru admitere, cu 8 - 10 ore pe zi de învăţare a bazelor meseriei. „Era o cocurenţă foarte mare, cred că am dat 12 sau 13 la un loc. Am intrat, după care a urmat armata, între ‘89 şi ‘90, am prins evenimentele respective prin Arad. Nu au fost tocmai plăcute, chiar tragice”, spune Bogdan Brânzaş., care a absolvit în 1996 ultima generaţie de şase de ani.
S-a „întâlnit” cu brandul în Franţa
Din 1992, a lucrat ca şi designer la Agenţia Vitrina, unde a pus bazele departamentului de creaţie.
La începutul anului 1994 a urmat o bursă la Academia din Nantes. „M-am dus chitit să studiez despre packaging de parfumuri. Acesta era piticul meu pe vremea aia, şi acuma mi-ar face plăcere să mă ocup de asta dacă ar fi industrie în România care să se ocupe de aşa ceva”, spune clujeanul.
„Atunci mi-am dat seama că designul este o meserie extraordinară, dar trebuie să gândeşti mai departe de ea dacă vrei să faci ceva. Designul, până la urmă, e privit ca şi o sculă, ca şi o metodă de implementare a unei strategii dacă vrei să creezi un brand. A