Reprezentanţii companiei Bechtel au anunţat că lucrările la tronsonul Turda-Gilău, care trebuie finalizat în acest an, ar putea întârzia.
Vinovată pentru întârzieri este, conform Bechtel, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), care nu a reuşit să termine lucrările de mutare a unor utilităţi.
Este vorba de magistrale de apă, electricitate şi gaze naturale, care traversează aliniamentul autostrăzii şi care, conform Bechtel, "au potenţial de întârziere a lucrărilor".
Citeşte şi
EXCLUSIV - Bechtel, absolvită de moartea unui angajat
Muzeul Autostrăzii, la Săvădisla
15 studenţi fac practică pe şantierul autostrăzii
Tronsonul Turda-Gilău, care are 42 de kilometri, a fost finalizat în proporţie de 75%, au menţionat recent reprezentanţii Bechtel. Conform înţlegerilor dintre compania americană şi autorităţile statului român, cei 42 de kilometri de autostradă trebuie daţi în folosinţă la finele acestui an. În primă fază, tronsonul Turda-Gilău va avea rolul de a oferi o variantă ocolitoare a municipiului Cluj-Napoca şoferilor care circulă pe drumul naţional 1.