O companie feroviara din Japonia foloseste tehnologie de ultima ora pentru a verifica daca angajatii sai zambesc atat de larg si de des pe cat le cere politica firmei.
Compania a introdus un sistem computerizat de scanere in 15 gari din Tokio care va masura curbura buzelor angajatilor, pentru a se asigura ca acestia afiseaza zambetul regulamentar, potrivit BBC.
Personalul companiei a fost sfatuit sa para mai putin serios si sa zambeasca mai mult, pentru a imbunatati relatiile cu clientii, fiind cunoscut faptul ca firmele japoneze pun mare pret pe satisfactia clientilor, care sunt intotdeauna intampinati de angajati cu zambete si plecaciuni.
Sistemul, produs de firma japoneza Omron, va fi introdus si intr-un spital din Osaka, pentru a masura cat de prietenos este personalul si intr-o statie pentru autotrenuri, unde va verifica cat de obositi sunt soferii.
O alta aplicatie interesanta a sistemului este introducerea lui pe rafturile magazinelor, pentru a verifica gradul de satisfactie produs cumparatorilor de fiecare produs in parte.
O companie feroviara din Japonia foloseste tehnologie de ultima ora pentru a verifica daca angajatii sai zambesc atat de larg si de des pe cat le cere politica firmei.
Compania a introdus un sistem computerizat de scanere in 15 gari din Tokio care va masura curbura buzelor angajatilor, pentru a se asigura ca acestia afiseaza zambetul regulamentar, potrivit BBC.
Personalul companiei a fost sfatuit sa para mai putin serios si sa zambeasca mai mult, pentru a imbunatati relatiile cu clientii, fiind cunoscut faptul ca firmele japoneze pun mare pret pe satisfactia clientilor, care sunt intotdeauna intampinati de angajati cu zambete si plecaciuni.
Sistemul, produs de firma japoneza Omron, va fi introdus si intr-