* cu câteva excepţii, agenţiile de turism susţin că nu au fost afectate de criza economică * anul acesta sute de brăileni au apelat deja la serviciile unei agenţii de turism pentru a-şi planifica vacanţa * ofertele din străinătate sunt foarte atractive, brăilenii fiind tentaţi să viziteze din ce în ce mai multe obiective internaţionale * din ţară, Predealul şi Mamaia sunt cele mai solicitate destinaţii, iar din afară, Bulgaria şi Grecia * Parisul, pentru Disneyland, şi Israelul, pentru locurile sfinte, sunt destinaţii din ce în ce mai solicitate de concitadinii noştri
În ciuda crizei economice, brăilenii nu au renunţat la vacanţe, fiind atraşi în special de varietatea ofertelor puse la dispoziţie de agenţiile de turism în această vară. Cu câteva excepţii, agenţii de turism nu se plâng de efectele crizei economice întrucât au încercat să lupte împotriva ei prin oferte de genul "Early booking", "Last minute" sau "Plăteşti 1 şi merg 2".
Cu toate astea, sunt câteva agenţii care spun că vânzările au scăzut cu până la 30%, însă speră ca până la sfârşitul anului situaţia să-şi revină.
Cei mai mulţi turişti s-au îndreptat anul acesta către Predeal şi Mamaia, precum şi spre Bulgaria, fiind preferate sejururile de 5 nopţi. Cu oferte deosebite au venit şi companiile din Grecia, cel mai mare impact l-au avut promoţiile de tipul "Plăteşti 1, merg 2". Familiile cu copii au ales ca principală atracţie turistică Disneyland. "Dintre turiştii care ni s-au adresat, unii au preferat sejururile, iar alţii au ales circuitele, din dorinţa de a vizita diferite obiective turistice din lume. Cu siguranţă, ofertele turistice din acest an au fost mult mai bune comparativ cu anii anteriori", spune Violeta Lazăr, agent de turism.
Predealul e la mare căutare
Anul acesta mulţi brăileni au ales să-şi petreacă concediul în staţiunile montane din România, fiind atraşi de