Promoţiile desfăşurate de asigurători măresc numărul locuinţelor asigurate facultativ. Poliţele vândute în oferte speciale au catecteristici asemănătoare viitoarelor asigurări obligatorii. Doar 15% din locuinţele românilor erau asigurate în prima parte a acestui an, potrivit celor mai optimiste estimări, în condiţiile în care statisticile exacte lipsesc cu desăvârşite. Companiile de asigurare încearcă să îşi mărească vânzările de astfel de poliţe, în principal
Promoţiile desfăşurate de asigurători măresc numărul locuinţelor asigurate facultativ. Poliţele vândute în oferte speciale au catecteristici asemănătoare viitoarelor asigurări obligatorii.
Doar 15% din locuinţele românilor erau asigurate în prima parte a acestui an, potrivit celor mai optimiste estimări, în condiţiile în care statisticile exacte lipsesc cu desăvârşite. Companiile de asigurare încearcă să îşi mărească vânzările de astfel de poliţe, în principal deoarece această linie de business este una profitabilă. Vânzările au fost impulsionate prin acordarea de reduceri dacă poliţele pentru case sunt cumpărate odată cu cele auto, care generează cea mai mare parte a primelor brute susbscrise.
Anunţurile referitoare la lansarea poliţelor obligatorii au ajutat asigurările să crească. „Viitoarele asigurări obligatorii au impulsionat vânzările, dar nu în măsura în care le vor mări în momentul în care vor fi pe piaţă. Asigurătorii au venit cu poliţe care acoperă riscurile sau sumele asigurate la viitoarele asigurări obligatorii pentru locuinţe, impulsionând vânzările”, spune directorul general al Astra Asigurări, Radu Mustăţea.
Una dintre companiile care s-a ajutat de caracteristicile poliţelor obligatorii pentru a vinde mai mult este chiar Astra. Societatea derulează în prezent o campaniile promoţională prin intermediul reţelei de telefonie Orange. Oficialul companiei nu a dat detalii r