Investiţii mai mici, de doar 10% din venituri, dar accelerare pe dezvoltarea internetului mobil, a francizelor şi a serviciilor online sunt câteva repere din strategia în zece puncte a noului CEO Orange România. Decizia France Telecom de continua cu Thierry Millet la conducerea Orange România, numit oficial CEO săptămâna trecută, după ce a asigurat interimatul de la plecarea lui Richard Moat, poate părea surprinzătoare. Zvonurile apărute pe piaţa telecom puneau plecarea britanicu
Investiţii mai mici, de doar 10% din venituri, dar accelerare pe dezvoltarea internetului mobil, a francizelor şi a serviciilor online sunt câteva repere din strategia în zece puncte a noului CEO Orange România.
Decizia France Telecom de continua cu Thierry Millet la conducerea Orange România, numit oficial CEO săptămâna trecută, după ce a asigurat interimatul de la plecarea lui Richard Moat, poate părea surprinzătoare. Zvonurile apărute pe piaţa telecom puneau plecarea britanicului pe seama refuzului de a-şi asuma anumite ţinte fixate de compania‑mamă.
Ofal Swantee, vicepreşedinte pe Europa şi Egipt şi şeful operaţiunilor mobile ale France Telecom, prezent la numirea oficială a lui Millet în funcţie a ţinut să combată din capul locului această supoziţie. „În cadul grupului suntem foarte mulţumiţi de evoluţia şi rezultatele Orange România şi tocmai de aceea am decis să continuăm cu Thierry Millet. El poate asigura continuitatea, şi acesta este cel mai important lucru“, afirmă Swantee.
Vicepreşedintele France Telecom adaugă că plecarea lui Moat nu a avut nicio legătură cu performanţele companiei, ci cu faptul că acesta şi-a dorit să fie mai aproape de casă. Totuşi, Orange România a avut o scădere a veniturilor cu 14% în primul trimestru al acestui an şi a pierdut semnificativ din avansul pe care îl deţinea în ceea ce priveşte numărul de clienţi. Inversarea acestui t