Compania de morărit şi panficaţie Titan, preluată aproape integral de austriecii de la LLI Euromills, intenţionează să îşi dubleze reţeaua de distribuţie în perioada de criză economică. Compania de morărit şi panificaţie Titan este unul dintre emitenţii BVB care au urcat semnificativ în clasamentul Contrast de anul trecut. Titan a reuşit să adune 79 de puncte, fiind astfel propulsată de locul 30 pe 6, un salt de 24 de poziţii. În pofida randamentului real al capita
Compania de morărit şi panficaţie Titan, preluată aproape integral de austriecii de la LLI Euromills, intenţionează să îşi dubleze reţeaua de distribuţie în perioada de criză economică.
Compania de morărit şi panificaţie Titan este unul dintre emitenţii BVB care au urcat semnificativ în clasamentul Contrast de anul trecut. Titan a reuşit să adune 79 de puncte, fiind astfel propulsată de locul 30 pe 6, un salt de 24 de poziţii. În pofida randamentului real al capitalului de -1,28%, societatea a obţinut un indicator de creştere de 29,07% şi un randament al capitalului propriu de 9,11%. Şi deprecierea cotaţiei Titan de anul trecut a fost mult sub media pieţei, valoarea acţiunii coborând doar 4,96%.
Cifra de afaceri a societăţii alimentare s-a ridicat la 294,4 milioane lei, în creştere cu 23% faţă de 2007, iar profitul net a fost de 9,8 milioane lei, în scădere cu aproximativ 10%. „Diminuarea profitului se explică prin înregistrarea unui rezultat financiar negativ, cauzat de cheltuielile cu dobânzile, în creştere cu 64%”, spune Elena Meier, manager Contrast Management-Consulting. Unul dintre punctele forte ale companiei este nivelul ridicat de integrare a liniei de producţie, de la stocarea cerealelor la morărit, panificaţie, distribuţie şi vânzare. „Datorită acestei integrări, Titan este mai puţin vulnerabilă faţă de factorii conjuncturali, care ar putea afecta doar una dintre verigile l