Dolce&Gabbana a lansat noua campanie publicitara prin care isi promoveaza colectia de lenjerie intima pentru barbati.
Barbatii din fotografii nu sunt modele profesioniste, ci fac parte din echipa nationala de inot a Italiei, informeaza Million Looks.
Astfel ca Emiliano Brembilla, Paolo Bossini, Alessandro Terrin, Mirko di Tora si Nicola Cassio au pozat doar in boxeri, in fata unei piscine.
Dolce&Gabbana a ales inotatori pentru ca incepe campionatul mondial de inot pe 17 iulie, la Roma. Fotograful campaniei a fost Mariano Vivanco, iar succesul campaniei va fi unul pe masura avand in vedere ca baietii arata foarte natural si degajat.
Dolce&Gabbana a lansat noua campanie publicitara prin care isi promoveaza colectia de lenjerie intima pentru barbati.
Barbatii din fotografii nu sunt modele profesioniste, ci fac parte din echipa nationala de inot a Italiei, informeaza Million Looks.
Astfel ca Emiliano Brembilla, Paolo Bossini, Alessandro Terrin, Mirko di Tora si Nicola Cassio au pozat doar in boxeri, in fata unei piscine.
Dolce&Gabbana a ales inotatori pentru ca incepe campionatul mondial de inot pe 17 iulie, la Roma. Fotograful campaniei a fost Mariano Vivanco, iar succesul campaniei va fi unul pe masura avand in vedere ca baietii arata foarte natural si degajat.