Banca Transilvania şi Google, cel mai mare motor de căutare pe Internet, au lansat campania „Prietenul Google”, prin care banca oferă companiilor servicii de promovare online prin Google AdWords. Campania „Prietenul Google” se adresează atât actualilor clienţi BT ai abonamentului bancar IMM, cât şi micilor întreprinzători, care au un website pe care doresc să-l promoveze. Produsul băncii este destinat antreprenorilor şi face parte din platforma anti-cri
Banca Transilvania şi Google, cel mai mare motor de căutare pe Internet, au lansat campania „Prietenul Google”, prin care banca oferă companiilor servicii de promovare online prin Google AdWords.
Campania „Prietenul Google” se adresează atât actualilor clienţi BT ai abonamentului bancar IMM, cât şi micilor întreprinzători, care au un website pe care doresc să-l promoveze. Produsul băncii este destinat antreprenorilor şi face parte din platforma anti-criză a Băncii Transilvania, cu ajutorul său putând fi reduse cu până la 50% comisioanele aferente operaţiunilor bancare.
Promoţia pune la dispoziţia clienţilor BT un voucher în valoare de 150 de lei destinat promovării afacerii antreprenorilor, pe Internet, prin serviciul Google AdWords.
Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet prin care clienţii îşi pot plasa reclame de tip anunţ, afişate în motorul de căutare Google în momentul în care un utilizator caută un cuvânt-cheie ales de client. Plata se face „per click", fiind licitată o anumită sumă de bani pentru fiecare cuvânt ales.
Pe lângă parteneriatul cu Google, Banca Transilvania mai oferă firmelor mici şi mijlocii, care nu au încă un site, posibilitatea de a-şi construi unul gratuit, găzduit de bancă.
SURSA: Banca Transilvania