Descrierea jobului: Principalele responsabilitati sunt: - Administrarea personalului (contracte de munca, acte aditionale, relatia cu ITM, plata salariilor,…); - Asigurarea necesarului de consumabile; - Redactarea de documente specifice; - Organizarea de evenimente ale companiei; - Postarea joburilor si activitati legate de recrutare; - Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de contabilitate. Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj; - Persoana responsabil
Descrierea jobului:
Principalele responsabilitati sunt:
- Administrarea personalului (contracte de munca, acte aditionale, relatia cu ITM, plata salariilor,…);
- Asigurarea necesarului de consumabile;
- Redactarea de documente specifice;
- Organizarea de evenimente ale companiei;
- Postarea joburilor si activitati legate de recrutare;
- Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de contabilitate.
Cerinte:
- Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj;
- Persoana responsabila, dedicata, atenta [...]