Portughezii de la Millennium Bank, care au inceput operatiunile pe plan local in toamna lui 2007, isi schimba strategia privind reteaua teritoriala, renuntand la centrele specializate in vanzarea de credite, urmand sa ridice toate aceste unitati la rangul de sucursala, cu o oferta completa de produse si servicii de retail.
Practic, aceasta va insemna ca 46 de unitati ale Millennium din 15 orase - care functionau drept centre de credit, dedicate exclusiv vanzarii de credite pentru persoane fizice - vor fi reamenajate.
"Am decis sa dezvoltam oferta de servicii pe care o oferim prin intermediul retelei teritoriale pentru a satisface mai bine nevoile clientilor nostri si pentru a le pune la dispozitie intreaga noastra oferta de retail, inclusiv operatiuni la casierii", a spus Jose Toscano, directorul general al Millennium Bank.
Decizia a venit dupa ce in ultima perioada a crescut cererea din partea clientilor pentru realizarea de operatiuni cu numerar si constituirea de depozite, care necesita existenta unei casierii. In contextul scaderii dramatice a creditarii - care genera grosul veniturilor, prin marja de dobanda si comisioanele aplicate - majoritatea bancilor incearca acum sa dezvolte activitatea tranzactionala, care genereaza venituri prin comisioanele aplicate.
Millennium estimeaza ca lucrarile de reamenajare a unei unitati se vor intinde pe o perioada de pana la trei saptamani, timp in care unitatea respectiva va fi inchisa. Potrivit programului stabilit, procesul ar trebui sa se finalizeze in octombrie.
Portughezii de la Millennium Bank, care au inceput operatiunile pe plan local in toamna lui 2007, isi schimba strategia privind reteaua teritoriala, renuntand la centrele specializate in vanzarea de credite, urmand sa ridice toate aceste unitati la rangul de sucursala, cu o oferta completa de produse si servicii de retail. @