Producatorul de lacuri si vopsele Fabryo Corporation, detinut de fondul suedez de investitii Oresa Ventures, si-a majorat cu 3% in lei afacerile din primele sase luni ale anului, comparativ cu perioada similara a lui 2008, datorita campaniei de promovare a produselor derulata pe posturile de televiziune.
“Fara campania desfasurata la TV nu am fi atins nivelul acesta”, spune Aliz Kosza, directorul general al Fabryo Corporation.
Compania a investit 500.000 de euro in promovarea pe canalalele de televiziune a produsului Savana cu Teflon Baie & Bucatarie, lansat in acest an. In prezent, pe posturile TV ruleaza un alt spot comandat de Fabryo, care promoveaza marca Innenweiss pana in luna august.
Avansul afacerilor companiei din primele sase luni a fost determinat si de strategia pe care a adoptat-o producatorul de vopsele inca de anul trecut, prin renuntarea de la comercializare a peste 400 de produse adiacente businessului.
De asemenea, majorarea afacerilor a fost alimentata si de lansarea vopselei pentru baie si bucatarie, a unei noi tencuieli decorative si a unei amorse.
„A fost o jumatate de an foarte intensa, cu incertitudini, dificultati si blocaje financiare in piata. Am crezut de la bun inceput ca intr-un asemenea an nu poti sta cu bratele incrucisate, nu ai voie sa te opresti, chiar daca asta a presupus si un risc asumat de catre management si actionariat”, mentioneaza Kosza.
Cea mai mare contributie la rezultatele obtinute de Fabryo in primele sase luni au avut-o vanzarile produselor Savana, gama de vopsele premium a companiei. “Campania de promovoare a avut, in cazul Savana cu Teflon, un impact valoric de peste 25%”, subliniaza Kosza.
Fabryo a terminat pe plus primul semestru, chiar daca in primele trei luni ale anului compania a inregistrat o scadere valorica de 7-8% a vanzarilor comparativ cu perioada similara a lui 2008,