Cititorul Hipolit.r a postat pe forum un email de la un angajat Bechtel in care povesteste cum se munceste in realitate la vestita autostrada:
Stiu ca de cand a inceput constructia Autostrazii Bechtel, santierul a fost un „domeniu privat”, accesibil doar politicienilor aflati in cautare de cistiguri electorale. Rind pe rind, de la Adrian Nastase incoace, toti ministrii de resort si prim-ministrii Romaniei si-au lustruit pantofii pe autostrada, in vizite anuntate si organizate.
In acest sens, conducerea Bechtel a raspuns de fiecare data comenzilor celor aflati la putere. In acest carusel al santierului electoral, de curind, Adrian Nastase, cel care inaugura cu ani in urma santierul, a fost oprit sa-si mai incerce sarmul electoral.
Nici presa nu a avut acces liber pe santier, ci doar in escapade organizate din timp pentru oficialitati. Bechtel si autoritatile romane tin santierul autostrazii sub obroc. Cineva din interior a simtit nevoia sa faca publice nereguli privind executia lucrarilor de constructie. Puteti sa verificati daca ceea ce se spune mai jos e adevarat.
Bechtel 1
Foto: HotNews.ro
10 porunci negative
1. Activitatile de turnare a asfaltului NU necesita curatarea suprafetei de contact, aplicarea in exces in emulsiei acopera urmele de noroi la km 28.
2. Turnarea asfaltului NU depinde de conditiile meteorologice. La 1 iunie 2009, la Ecuator era soare, nu ploua ca la km 21.
3. Lucrarile de drenaj NU trebuie sa fie perfecte. Apa le va afecta cu siguranta pe cele de la km 35, asa ca nu se va mai observa ca SEDA-N a lucrat prost.
4. Reprezentantii consultantului NU stau zi si noapte pe santier. Se pot gasi momente favorabile in care sa se faca lucrarile „delicate”.
5. Subcontractorii romanii NU trebuie platiti la timp. in fond, e problema