Deşi a avut clienţi care au renunţat la brandul Re/Max, există şi agenţii care vor să se afilieze. În 2009, proprietarul reţelei a încheiat patru contracte. „Tot ce nu este excepţional este inacceptabil“. Iată filozofia după care se străduieşte să se ghideze Adrian Şişchin - în carieră şi nu numai. Pe proprietarul reţelei de francize Re/Max îl prinzi la prima oră a dimineţii, înainte de întâlnirea cu un client. O terasă pe acoperişul unei vile-hotel din zona Domenii, sub soarele deja arzător. Deşi locuieşte alături de familie în Braşov, cinci zile pe săptămână le petrece în ţară, cu afaceri. Dintre acestea, trei-patru zile stă în Bucureşti.
Următoarele şase luni: excelente
Nu pare să împărtăşească nesiguranţa celor ce au pariat totul pe imobiliare. Chiar dimpotrivă. Crede că este o perioadă perfectă pentru cei care vor să-şi cumpere o casă. „Acum e momentul, când unii încep să dea faliment, să dea chix. Nu e vorba că te bucuri, dar e o realitate“, afirmă, sigur pe el. Un avantaj major îl au şi aşa-numiţii „move-up buyers“ - cei care vând o casă pentru a-şi achiziţiona alta mai mare şi într-o zonă mai bună.
Deşi pot înregistra o oarecare pierdere la vânzarea primei proprie-tăţi, aceasta este depăşită de discountul considerabil mai mare obţinut la cumpărarea celei de-a doua. „Sunt nişte oportunităţi fantastice aici. Următoarele şase luni sunt excelente. Excelente“, punctează apăsat Şişchin. Da, crede că preţurile vor continua să scadă, atât timp cât în piaţă nu va exista putere de cumpărare şi entuziasm.
Cu toate acestea, ceea ce trebuie să faci acum este exact ceea ce nu face majoritatea. „Ce face majoritatea nu funcţionează nicăieri. Trebuie să înoţi împotriva curentului, cum spun americanii“, subliniază omul de afaceri, cu un zâmbet încercat. De unde vine aerul aparent impenetrabil al lui Adrian Şişchin? Poat