Deciziile pe termen scurt reprezinta strategia de atac pe care o adopta antreprenorii romani din diferite domenii pe timp de criza, o viziune clara a dezvoltarii afacerii pe care o conduc fiind imposibila in acest moment, informeaza Alianta Confederatiilor Patronale (ACP).
Concret, managerii si antreprenorii romani cred ca piata este acum impredictibila, cu o mica probabilitate de anticipare a evolutiilor si cu clienti care au asteptari in formare si exigente in crestere, potrivit unui studiu realizat de Ascendis Consulting, in parteneriat cu Alianta Confederatiilor Patronale, remis, miercuri, Ziare.com.
Cum exigentele nu tin cont de criza, ba chiar sunt in crestere in aceasta perioada, prioritatea antreprenorilor este momentul actual, de evolutii si trenduri, iar singurul mod de lucru care renteaza este cel al masurilor pe termen scurt.
Daca in anii anteriori dezvoltarea afacerii se baza pe o crestere organica de volum, in prezent accentul cade pe performanta. Evaluarea performantei este facuta de manageri in mod informal si sporadic, bazata pe experienta si insticte si mai rar in baza unei scheme standardizate de evaluare.
Deciziile pe termen scurt reprezinta strategia de atac pe care o adopta antreprenorii romani din diferite domenii pe timp de criza, o viziune clara a dezvoltarii afacerii pe care o conduc fiind imposibila in acest moment, informeaza Alianta Confederatiilor Patronale (ACP).
Concret, managerii si antreprenorii romani cred ca piata este acum impredictibila, cu o mica probabilitate de anticipare a evolutiilor si cu clienti care au asteptari in formare si exigente in crestere, potrivit unui studiu realizat de Ascendis Consulting, in parteneriat cu Alianta Confederatiilor Patronale, remis, miercuri, Ziare.com.
Cum exigentele nu tin cont de criza, ba chiar sunt in crestere in