Un număr de 20 de nereguli care ar fi făcute de constructorul Autostrăzii Transilvania sunt semnalate într-un document trimis, marţi, presei şi semnat "un grup de muncitori", printre acestea fiind situaţia angajărilor şi calitatea lucrărilor, însă compania Bechtel respinge acuzaţiile.Documentul semnat de "un grup de muncitori" este intitulat "Ghidul Bechtel & Enka pentru construcţia în anul 2009 a 42 de km de autostradă de pe Tronsonul 2B" şi prezintă "zece porunci negative
Un număr de 20 de nereguli care ar fi făcute de constructorul Autostrăzii Transilvania sunt semnalate într-un document trimis, marţi, presei şi semnat "un grup de muncitori", printre acestea fiind situaţia angajărilor şi calitatea lucrărilor, însă compania Bechtel respinge acuzaţiile.
Documentul semnat de "un grup de muncitori" este intitulat "Ghidul Bechtel & Enka pentru construcţia în anul 2009 a 42 de km de autostradă de pe Tronsonul 2B" şi prezintă "zece porunci negative" şi "zece porunci pozitive" "impuse" de Bechtel, transmite Mediafax.
Românii sunt concediaţi, turcii sunt angajaţi
"Muncitorii" semnalează nereguli legate de situaţia angajărilor, de calitatea lucrărilor de pe autostradă, conform acestora, multe dintre standardele de calitate fiind încălcate.
În document, se menţionează că, la kilometrul 28, asfaltul este turnat fără curăţarea terasamentului de noroi, iar turnarea materialului se face indiferent de condiţiile meteorologice, lucru ce scade mult durata de viaţă a drumului.
Cele "zece porunci pozitive", sesizează că firma face concedieri doar din rândul muncitorilor români, în timp ce numărul angajaţilor turci creşte. De asemenea, numărul angajaţilor turci poate creşte, chiar dacă se fac reduceri de personal şi că acestea se fac din rândul angajaţilor români.
Calitatea lucrărilor e pusă la îndoial