Caroli Foods, unul din principalii jucatori de pe piata romaneasca de mezeluri, a afisat in primele sase luni din acest an venituri nete de 29 mil. euro, in crestere cu 1% comparativ cu aceeasi perioada din 2008.
Profitul operational a atins valoarea de 1 mil. euro, ceea ce se traduce printr-un avans de 4% fata de semestrul I al anului trecut.
In acelasi timp, compania a atins in primul semestru din an o cota de piata de 12%, in crestere cu 1,5% fata de nivelul detinut in aceeasi perioada din 2008. In plus, Caroli Foods vizeaza o cota de piata de 155 pana in anul 2010.
“Au fost sase luni dificile, rezultatele vorbesc de la sine. Nu foarte multe companii pot spune ca au fost atat de stabile in semestrul I. Suntem multumiti de rezultate, insa nu pe deplin satisfacuti. Aceasta evolutie se datoreaza in primul rand investitiilor din spatele brandurilor si imbunatatirii acoperirii in comert. Credem ca investitia in branduri este determinanta pentru atingerea obiectivelor pe termen lung”, declara Andrew Taylor, vicepresedinte comercial Caroli Foods.
Potrivit acestuia, business-ul Caroli Foods este sustinut in prezent in mod egal de key-accounts si comert traditional, estimand ca in 2-3 ani afacerile producatorului sa provina, in proportie de 60% din international key-accounts.
Pe de alta parte, Caroli Foods ia in considerare oportunitati legate de achizitii, insa momentan nu se afla in discutii cu niciun producator.
“Vom creste baza afacerii in mod organic si luam in considerare oportunitati legate de achizitii. Achizitiile nu sunt in mana unei singure parti. In ultimii cinci ani am realizat doua achizitii. Strategia noastra se bazeaza pe gasirea producatorului potrivit. In prezent ne concentram pe consolidarea si dezvoltarea portofoliului de produse”, afirma Taylor.
Pentru acest an valoarea preconizata a investitiilor se ridica