Radu Apostolescu, Radu Georgescu si Marius Ghenea si-au lansat un jurnal online pentru a-si impartasi cunostintele de business si pentru a comunica direct, fara intermediari.
"Nu poti exista ca investitor in online daca nu ai o prezenta personala activa pe internet", rezuma Marius Ghenea, 40 de ani, motivul care l-a determinat sa-si deschida un site, in 2005, care ulterior s-a transformat un blog. La randul sau cititor de jurnale online, printre care cabral. ro si tolo.ro, Ghenea spune ca scopul pentru care si-a deschis site-ul personal a fost in pare parte atins.
"Foarte multi dintre cei implicati in fenomenul internet din Romania cunosc coordonatele mele pe internet si pot sa ma contacteze mai usor. In plus, exista acolo deja foarte multa informatie de business acumulata, informatie gratuita si care poate fi utila in principal, cred eu, antreprenorilor la inceput de drum sau celor care se gandesc sa devina antreprenori, sa isi porneasca propria afacere."
Pasul facut de "veteranul" Marius Ghenea a fost urmat in acest an si de alti doi manageri cunoscuti in industria IT&C locala: Radu Georgescu si Radu Apostolescu.
Fondatorul GeCad spune ca principalul motiv pentru care si-a deschis un blog este acela ca a vrut sa impartaseasca o parte din experienta acumulata de el in calitate de antreprenor.
Sfaturi pentru antreprenori
"Daca experientele mele pot ajuta pe cineva atunci mi-am atins scopul", spune Georgescu. De altfel, majoritatea articolelor scrise de Georgescu au legatura cu antreprenoriatul - ultimul dintre ele, datat 13 iulie, abordand subiectul "de ce sa imi fac firma?". Georgescu spune ca nu doar scrie la un blog, ci este si un cititor activ de jurnale online.
"Din strainatate citesc mai ales Techcrunch. Citesc foarte multe bloguri si din Romania, gasesc multe lucruri interesante, despre business, dar si de