Mariott International, unul dintre cele mai importante lanţuri hoteliere din lume, a obţinut, în trimestrul al doilea, un profit mai mic cu 76% faţă de cel realizat în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul crizei financiare.
Problemele financiare izbucnite la nivel mondial i-a determinat pe oficialii grupului hotelier Mariott, care este prezent şi în România, să reducă preţurile camerelor, motiv pentru care profit net al grupului a scăzut vizibil.
Astfel, compania a înregistrat în al doilea trimestru un profit net de 37 de milioane de dolari, echivalent cu 10 cenţi/acţiune, în scădere faţă de nivelul de 153 de milioane de dolari, sau 41 cenţi/acţiune, în aceeaşi perioadă a anului trecut, informează datele Wall Street Journal, preluate de NewsIn.
Excluzând costurile de restructurare şi alte elemente, câştigurile au fost de 23 cenţi/acţiune. De asemenea, veniturile au scăzut cu 20%, la 2,63 miliarde de dolari, de la 3,2 miliarde de dolari.
Compania, care gestionează hotelurile Ritz Carlton, Renaissance şi Marriott, a anunţat că nu poate oferi estimările obişnuite, având în vedere contextul economic internaţional.
Promoţie: „Plăteşti două nopţi şi stai trei“
Mariott a recurs pentru această vară la o serie de promoţii. Una dintre cele mai bune oferte este cea care oferă o a treia noapte de cazare gratis clienţilor care vor plăti două nopţi.
Promoţia este valabilă în perioada 25 iunie – 7 septembrie şi poate fi găsită în 300 dintre hotelurile din lanţul Marriott, excepţie făcînd cele din Statele Unite ale Americii şi din Canada.