Profitul net al producătorului de motociclete de lux Harley-Davidson a scăzut în al doilea trimestru cu 91%, la 20 milioane dolari, comparativ cu acceaşi perioadă a 2008, din cauza reticenţei populaţiei de a achiziţiona produse costisitoare în contextul crizei economice, transmite Mediafax.Vânzările companiei, în perioada analizată, s-au redus cu 30%, iar veniturile au scăzut de la 1,57 miliarde dolari la 1,15 miliarde dolari. În SUA, cea mai mare piaţă a Harley-Davidson, vânz�
Profitul net al producătorului de motociclete de lux Harley-Davidson a scăzut în al doilea trimestru cu 91%, la 20 milioane dolari, comparativ cu acceaşi perioadă a 2008, din cauza reticenţei populaţiei de a achiziţiona produse costisitoare în contextul crizei economice, transmite Mediafax.
Vânzările companiei, în perioada analizată, s-au redus cu 30%, iar veniturile au scăzut de la 1,57 miliarde dolari la 1,15 miliarde dolari. În SUA, cea mai mare piaţă a Harley-Davidson, vânzările au coborât, în perioada aprilie-iunie, cu 35%, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut.
Compania a redus estimările privind numărul de motociclete livrate în acest an de la 264.000-273.000 la 212.000-228.000 de unităţi. În 2008, producătorul de motociclete a vândut 303.480 de unităţi.
Harley-Davidson intenţionează, totodată, să diminueze cu încă 700 numărul locurilor de muncă temporare şi cu 300 pe cel al angajaţilor salariaţi, din cauza cererii reduse. Compania a anunţat, deja, că va elimina 1.400 de locuri de muncă temporare în 2009 şi 2010 şi 300 de posturi permanente.
SURSA: Mediafax