Audi, constructorul german care împlineşte joi 100 de ani de activitate urmăreşte să devină cel mai mare producător de maşini de lux pe plan mondial, în ciuda neînţelegerilor dintre compania sa mamă, Volkswagen, şi Porsche, acţionarul acesteia.Potrivit şefului companiei, Rupert Stadler, Audi vrea ca până în anul 2015 să depăşească rivalii BMW şi Mercedes-Benz. Audi se bazează pe capacitatea sa de a rezista mult mai uşor crizei globale comparativ cu alţi actori din aceea
Audi, constructorul german care împlineşte joi 100 de ani de activitate urmăreşte să devină cel mai mare producător de maşini de lux pe plan mondial, în ciuda neînţelegerilor dintre compania sa mamă, Volkswagen, şi Porsche, acţionarul acesteia.
Potrivit şefului companiei, Rupert Stadler, Audi vrea ca până în anul 2015 să depăşească rivalii BMW şi Mercedes-Benz. Audi se bazează pe capacitatea sa de a rezista mult mai uşor crizei globale comparativ cu alţi actori din aceeaşi piaţă, în special datorită atractivităţii modelelor sale pentru clienţii europeni şi cei din China.
După un secol, anul 2009 e marcat de incertitudini
Deşi ambiţiile Audi sunt lăudabile, conflictul de idei iscat în ultima perioadă între Porsche şi Volkswagen întunecă puţin gloria celor 100 de ani de existenţă a mărcii.
Familiile Piech şi Wendeling Wiederking - susţinută de Wolfgang Porsche -, actorii principali aflaţi mai tot timpul în dezacord de-a lungul ultimelor luni în care s-a discutat viitorul companiei, ar putea ajunge joi faţă în faţă, la un pahar de şampanie, cu ocazia centenarului Audi.
Constructorul auto serbează împlinirea a 100 de ani de existenţă printr-un eveniment cultural de amploare, organizat în localitatea germană Ingolstadt, unde compania îşi are sediul central.
Cancelarul german Angela Merkel se va afla printre invitaţii de cinste şi