Vânzările Carrefour România au crescut în primul semestru din 2009 cu 4,8%, la 532 de milioane de euro, însă au scăzut cu 6,1% în termeni comparabili (fără a fi luată în calcul extiderea reţelei), potrivit datelor publicate, joi, de companie.
Vânzările s-au majorat cu 20,7%, excluzând imapctul cursului valutar.
În trimestrul al doilea, Carrefour a raportat vânzări de 282 milioane de euro în România, cu 3% mai mari faţă de perioada aprilie-iunie 2008.
La nivel de grup, Carrefour a anunţat o scădere de 2% a vânzărilor în primul semestru, la 46,16 miliarde de euro, respectiv un declin de 3,1% în termeni comparabili. La acelaşi curs valutar, valoarea produselor comercializate de Carrefour a scăzut cu 0,6%.
În trimestrul al doilea grupul a avut vânzări de 23,4 miliarde de euro, în scădere cu 1,2% comparativ cu perioada similară din 2008. În termeni comparabili, vânzările Carrefour au scăzut cu 2,2%, însă au urcat cu 0,2% excluzând impactul cursului valutar.