Alexandrion Group Romania, producatorul brandurilor de bauturi alcoolice Alexandrion si Kreskova, are in acest an un buget de marketing de 5 milioane de euro, valoare neta, potrivit datelor comunicate de companie, pentru a mentine cotele de piata detinute de principalele branduri din portofoliu.
Peste jumatate din aceasta suma va fi investita in brandul Alexandrion.
Cu toate ca bugetul de marketing al producatorului este cu 10% mai mic decat cel din anul precedent, acesta este semnificativ in industria locala a productiei de bauturi alcoolice in care primii cinci jucatori ruleaza afaceri anuale intre 30 si 50 de milioane de euro.
„Noi vedem criza ca pe o oportunitate. Daca in industria berii sau a tigarilor sunt in acest moment trei-patru jucatori, in industria bauturilor alcoolice sunt peste 50 de jucatori. Dupa ce se va termina criza, in urmatorii ani, aceeasi felie se va imparti la mai putini competitori. De aceea am decis sa continuam investitiile in marketing", a declarat Gyuri Eperjessy, directorul de marketing al Alexandrion Group Romania.
El a adaugat ca principalele branduri catre care va fi directionat bugetul de marketing sunt brandy-ul Alexandrion, brandurile de vodca Kreskova, Alexander si whisky-ul Red Bowler.
Producatorul de bauturi alcoolice intentioneaza sa demareze in cea de-a doua jumatate a acestui an promovarea ATL (n. red. - above the line: tv, radio, print, outdoor), dupa ce in primul semestru Alexandrion Group a realizat numai promotii BTL (below the line- publicitate neconventionala), prin evenimente sau promotii la raft.
In industria bauturilor alcoolice sezonul de varf al vanzarilor il reprezinta perioada toamna-iarna, acesta fiind unul dintre principalele motive pentru care Alexandrion Group intentioneaza sa investeasca in publicitate mai mult in cea de-a doua jumatate a acestui an.
Tot at