Federaţia Asociaţiilor de Proprietari Mangalia a organizat, timp de o lună, un curs de iniţiere privind administrarea clădirilor şi gestionarea corectă a bunurilor şi fondurilor băneşti ale asociaţiilor. La curs au participat 22 de viitori administratori, din Mangalia şi Costineşti. Astfel de cursuri vor fi organizate de federaţie în funcţie de cererile „pieţei", taxa fiind de 150 de lei.
În urma unui concurs care va fi susţinut la primărie, cei care au urmat cursul vor obţine un atestat de administrator, fără de care nu pot funcţiona. În cadrul cursurilor, susţinute de Vlad Urse şi Vili Petroianu, au fost predate elemente de legislaţie specifică, contabilitate în partidă simplă şi noţiuni de ecologie (menţinerea curăţeniei oraşului, depozitarea reziduurilor menajere etc). Federaţia Asociaţiilor de Proprietari Mangalia este formată din 143 de asociaţii, din cele 228 de pe raza municipiului. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Federaţia Asociaţiilor de Proprietari Mangalia a organizat, timp de o lună, un curs de iniţiere privind administrarea clădirilor şi gestionarea corectă a bunurilor şi fondurilor băneşti ale asociaţiilor. La curs au participat 22 de viitori administratori, din Mangalia şi Costineşti. Astfel de cursuri vor fi organizate de federaţie în funcţie de cererile „pieţei", taxa fiind de 150 de lei.
În urma unui concurs care va fi susţinut la primărie, cei care au urmat cursul vor obţine un atestat de administrator, fără de care nu pot funcţiona. În cadrul cursurilor, susţinute de Vlad Urse şi Vili Petroianu, au fost predate elemente de legislaţie specifică, contabilitate în partidă s