Retailerul de electronice si electrocasnice Altex, detinut de omul de afaceri Dan Ostahie, a relansat brandul DigitUp sub forma unui magazin online pentru electronice si produse IT&C.
Potrivit reprezentantilor companiei, dezvoltarea platformei de retail online a fost realizata odata cu platformele Altex. ro si Mediagalaxy.ro, costurile investitiei fiind pana acum sub 100.000 de euro.
„S-a realizat o solutie complexa pentru toate cele trei website-uri, iar costurile au fost optimizate. Dezvoltarea noului site a vizat mai mult investitiile in logistica, cum ar fi dezvoltarea unui depozit propriu, plata electronica si alte servicii", a explicat Cristian Moanta, director de marketing si achizitii al Altex Romania.
Initial conceptul DigitUp a fost introdus in piata, la finalul lui 2007, sub forma unei retele de magazine de proximitate specializate in segmentul IT&C si al serviciilor conexe. In cursul anului trecut Altex a renuntat la dezvoltarea retelei DigitUp, care presupunea intr-un interval de 3-5 ani inaugurarea a maxim 100 de magazine, investitie care ajungea la circa 5 milioane de euro, potrivit estimarilor din acea perioada.
Pana la finele anului, obiectivul de vanzari pentru DigitUp.ro este, potrivit reprezentantilor Altex, de 100.000 de euro pe luna.
Altex a inregistrat o cifra de afaceri de 344 de milioane de euro in 2008, cu 9,5% peste rezultatul anului 2007.
Retailerul de electronice si electrocasnice Altex, detinut de omul de afaceri Dan Ostahie, a relansat brandul DigitUp sub forma unui magazin online pentru electronice si produse IT&C.
Potrivit reprezentantilor companiei, dezvoltarea platformei de retail online a fost realizata odata cu platformele Altex. ro si Mediagalaxy.ro, costurile investitiei fiind pana acum sub 100.000 de euro.
„S-a realizat o solutie complexa pentru toate cele trei website-u