Operatorul britanic de telefonie mobilă Vodafone va renunţa, în această vară, la brandul Vodafone Live!, înlocuindu-l cu un nou portal botezat My Web, conform publicaţiei de marketing New Media Age. Vodafone a lansat, deja, în Marea Britanie o versiune beta a portalului My Web şi până la sfârşitul verii va dirija traficul de pe Vodafone Live! către acesta. Această schimbare va avea loc în alte 11 pieţe internaţionale, după debutul oficial al My Web pe piaţa britanică.
Operatorul britanic de telefonie mobilă Vodafone va renunţa, în această vară, la brandul Vodafone Live!, înlocuindu-l cu un nou portal botezat My Web, conform publicaţiei de marketing New Media Age.
Vodafone a lansat, deja, în Marea Britanie o versiune beta a portalului My Web şi până la sfârşitul verii va dirija traficul de pe Vodafone Live! către acesta. Această schimbare va avea loc în alte 11 pieţe internaţionale, după debutul oficial al My Web pe piaţa britanică.
Noul portal include link-uri către reţele sociale precum, Twitter sau Facebook, dar şi către site-uri de ştiri.
„Cu My Web, serviciile de date vor fi accesate mai uşor şi mai rapid, oferind totodată mai multe opţiuni de personalizare”, a declarat Simon Ryder, marketing manager la Vodafone.
Vodafone Live!, disponibil din 2002
Abonaţii Vodafone vor putea accesa portalul şi de la PC. Există, de asemenea, un toolbar pentru browserele web, cu ajutorul căruia utilizatorii pot adăuga site-uri favorite pentru a le accesa ulterior de pe mobil.
Telefoanele mobile Nokia N85 şi Nokia 6210 sunt primele terminale de pe care va putea fi accesat noul portal.
Vodafone Live! a fost lansat în anul 2002, cu o investiţie de 130 de milioane de lire sterline (aproximativ 150 de milioane de euro), conform companiei de marketing Xtreme Information.
Vodafone România a extins, în luna aprilie a acestui an, conţinut