Semnal FP. În plină criză economică, hotelurile dragostei din arhipelagul nipon atrag din ce în ce mai mulţi clienţi, mai ales cupluri tinere dornice de câteva ore de intimitate. În această ţară suprapopulată, asigurarea “intimităţii” este profitabilă. Investitorii sunt din ce în ce mai interesaţi de o astfel de afacere, care aduce profituri mai mari decât hotelurile de lux. Există deja aproximativ 25.000 de hoteluri ale dragostei în Japonia, care sunt vizitate de circa 500 de milioane de ori pe an iar întreaga industrie este estimată la un profit de 40 de miliarde anul acesta, relatează BBC .
Viu colorate şi cu nume exotice precum „Hotel For You”, „Sunpalace” sau „Asian P-door”, ele oferă camere pe oră iar contactul cu personalul este minimal pentru a se asigura un climat de discreţie. Mai mult unele dintre ele au parcări şi intrări subterane.
Mulţi clienţi se folosesc de aceste servicii pentru „aventuri”, dar sunt şi multe cupluri tinere care provin din familii numeroase, locuiesc în general cu părinţii şi îşi doresc puţină intimitate.
„Noi suntem cinci în familie, dar nu avem decât patru camere, deci este o casă foarte aglomerată. Eu şi prietena mea ne-am cunoscut în timp ce studiam în SUA şi am frecventat aceste hoteluri pentru a fi singuri”, explică Yuichi Ito, un tânăr de douăzeci de ani.
Decoruri tematice
Hotelurile oferă tinerilor îndrăgostiţi o mare varietate de decoruri şi stil. În unele ei se pot îmbraca în doctori şi în asistente. Există chiar un hotel amenajat ca vas de croazieră pentru fanii „Titanicului”, cu statuile în mărime naturală a protagoniştilor Leonardo Di Caprio şi Kate Winslet.
„Dacă ne uităm la această fragmentare din industria hotelieră, ne dăm seama că este o industrie masivă fără un lider de piaţă şi că există o mare oportunitate de consolidare. Japone