Firmele își pot cunoaște angajații și forma echipe viabile cu ajutorul testelor de personalitate profesioniste
Orădenii au acces la un test de personalitate compex, utilizat de echipele Volkswagen sau American Express.
Testele de personalitate Persolog pot fi utilizate atât de persoane fizice, cât și de companii în recrutarea de personal sau formarea și consolidarea echipelor. „Testul Persolog utilizează tendințele de personalitate D,I,S,C, descoperite la începutul anilor 70 și perfecționate de psihologi în ultimii 30 ani. Acum acest test are o precizie de peste 90%”, spune Peter Kulcsar, project manager al Persolog România. Cu ajutorul acestui instrument, oamenii se pot cunoaște și accepta pe sine, îi pot înțelege și accepta mai ușor pe cei de lângă ei. Își pot afla punctele tari și punctele slabe, iar cu ajutorul altor instrumente oferite de companie își pot accentua sau diminua anumite trăsături de personalitate.
Instrument preferat de firme mari
Firmele mari și medii, interesate de câștig sigur pe termen lung, sunt principalii clienți care utilizează acest instrument în selectarea personalului și formarea echipelor. „Profilul de personalitate este primul pas. După stabilirea acestuia, oferim traininguri de comunicare, leadership, managementul timpului, rezolvarea conflictelor, îmbunătățirea echipei, vânzări și altele”, precizează Peter Kulcsar. Cunoașterea personalității nu este suficientă, în opinia lui, dacă lucrurile nu se schimbă în bine. În funcție de nevoile omului sau ale firmei, oferta de instrumente de cunoaștere și dezvoltare a personalității este mai simplă sau mai complexă, iar implementarea ei durează mai puțin sau mai mult. Un factor foarte important este dorința de cooperare a clientului. „Testul D,I,S,C este foarte complex și precis, dar dacă firma nu vrea să urmeze sfaturile ce decurg din rezultatele obținut