Pe parcursul scurtei sale cariere, Laura Samson a trecut prin sectorul de telecomunicaţii, prin cel de hardware şi apoi a intrat în vânzări. La 29 de ani, Laura Samson şi-a luat gândul de la politologie, iar acum este directorul companiei producătoare de dispozitive GPS Mio Technology. Directorul Mio Technology s-a pregătit în facultate pentru o carieră în domeniul ştiinţelor politice, dar a fost atrasă de IT&C. „Am deprins ştiinţa vânzării unei idei în facultate, aşa că mi-a fost foarte uşor să lucrez în vânzări“, povesteşte Laura Samson.
Primul ei loc de muncă a fost în cadrul departamentului de relaţii cu clienţii al Softwin. „M-am angajat încă din al doilea an de studiu. Mai mult, urmam o facultate cu majoritatea cursurilor predate în franceză, iar cei de la Softwin aveau nevoie de cineva care să cunoască bine limba“, îşi aminteşte ea.
Face carieră în vânzări
Între 2002 şi 2003, Samson a lucrat în cadrul diviziei de vânzări a companiei care oferea servicii de internet, Dial Telecom. După doi ani, a schimbat firma, dar a rămas în acelaşi domeniu.
Din 2004 până în 2006 a fost angajată în cadrul Philips România, în departamentul de vânzări al firmei. După alţi doi ani, Samson a fost angajată în funcţia de IT sales manager al LG Electronics România, unde a lucrat din aprilie 2006 până în octombrie 2008. „Sunt de mult timp în domeniul tehnic, am trecut prin sectorul de telecom, cel de hardware, apoi am ajuns în vânzări. Era normal să continui pe aceeaşi linie“, adaugă ea.
Caută dinamismul meseriei
Din noiembrie 2008 este directorul Mio Technology România. „M-am specializat pe partea tehnică, iar aici m-a atras mai ales dinamismul acestei companii, Piaţa dispozitivelor GPS este în continuă schimbare“, explică Samson.
După zece luni petrecute în cadrul firmei, ea mă