E prea să cald să încerc să devin util cuiva.
Am însă câteva frânturi de gânduri, aşa, ca vara, când munceşti cu gândul la o căsuţă la munte...
Frântura I. N-ai dreptate! Articolul de săptămâna trecută, care se referă la viitorul presei scrise, a stârnit o mică agitaţie. Dl. Dinu Patriciu, investitor în grupul Adevărul, a ţinut să-mi dea replica. Nu-i adevărat că viitorul presei scrise este pe internet, spune dl. Patriciu. Viitorul presei scrise este să fie suport pentru add-on-uri. Tradus în limba română, asta înseamnă să ţii o armată de jurnalişti ca să producă un ziar care se vinde împreună cu cărţi, DVD-uri, şampoane, tampoane şi baloane... Nu-i adevărat că internetul va submina poziţia presei scrise pe hârtie. Internetul va înlătura televiziunea, spune dl. Patriciu. Stimate d-le investitor, să faci o televiziune a devenit azi mult mai ieftin decât să faci un ziar. O televiziune se poate înfiinţa în două camere, cu echipament care nu costă mai mult de 500.000-600.000 de lei, pe când pentru un cotidian îţi trebuie de zece ori mai mult. Televiziunea a devenit mai ieftină, deci este mai accesibilă. Un abonament la internet este încă mai scump decât unul la cablu. Dar vine vremea când va fi invers. Deocamdată, grupul Adevărul merge după ideile d-lui Patriciu. Şi are minus 15 milioane de euro după doi ani. Să mai vedem... Nu vreau nimănui răul,
Doamne fereşte!
Frântura II. Cine câştigă. La IMAS vine lumea ca la circ şi cere sondaje politice. Mai spun o dată, până când lumea aceasta va pricepe: IMAS nu mai ia clienţi politici decât dacă are încredere în ei. Au apărut destule buticuri de sondaje care te dau cu 19% sau 38%, după cum se hotărăşte în sălile de consiliu. Este din ce în ce mai greu să faci cercetare de teren, reţelele de operatori costă din ce în ce mai mult şi preferăm să muncim pentru un automobil, un detergent, o bere, un suc mai bun