Majoritatea companiilor de tehnologie, media şi telecomunicaţii (TMT) riscă să devină vulnerabile în faţa atacurilor informatice deoarece, în anul 2008, şi-au redus semnificativ investiţiile în securitate, conform unui studiu global realizat de Deloitte Touche Tohmatsu. A treia ediţie a Deloitte Global TMT Security Survey arată că 32% dintre respondenţi şi-au redus bugetele pentru securitatea informaţiei, în timp ce 60% dintre respondenţi consideră că „au rămas în
Majoritatea companiilor de tehnologie, media şi telecomunicaţii (TMT) riscă să devină vulnerabile în faţa atacurilor informatice deoarece, în anul 2008, şi-au redus semnificativ investiţiile în securitate, conform unui studiu global realizat de Deloitte Touche Tohmatsu.
A treia ediţie a Deloitte Global TMT Security Survey arată că 32% dintre respondenţi şi-au redus bugetele pentru securitatea informaţiei, în timp ce 60% dintre respondenţi consideră că „au rămas în urmă” sau că au încă „de recuperat” în ceea ce priveşte ameninţările de securitate (procent ce reprezintă o creştere semnificativă faţă de cel de 49%, raportat în ediţia anterioară).
Securitatea informaţiilor ar trebui să atragă o proporţie semnificativă din bugetul total de IT al unei companii. Cu toate acestea, doar 6% dintre respondenţi spun că alocă pentru acest lucru 7% sau mai mult din bugetul total de IT.
Doar 47% dintre cei chestionaţi au în acest moment un program de protecţie a datelor şi doar 44% au un expert cu funcţie executivă a cărui responsabilitate este protejarea informaţiilor (faţă de 50%, cu un an în urmă).
Companiile îşi concentrează eforturile pe optimizarea soluţiilor deja existente, în loc să investească în tehnologii de ultimă generaţie care pot fi amortizate în momentul în care economia se va redresa.
Facebook şi Twitter, pe lista ameninţărilor
Reţelele sociale precum Facebook, My