Perspectivele sumbre ale unui curs euro-leu îngrijorător, amânarea BCR a intrării în "Prima Casă" şi faptul că România va avea 2.000 de km de autostradă peste 200 de ani sunt principalele subiecte ale dimineţii în .ro. Perspectivele economice mai puţin îmbucurătoare vor pune presiune asupra cursului de schimb. Deficitul bugetar mare şi scăderea PIB vor deprecia leul la final de an. Doar reducerea diferenţei dintre importuri şi exporturi ar putea întări leul, dar asta pe ter
Perspectivele sumbre ale unui curs euro-leu îngrijorător, amânarea BCR a intrării în "Prima Casă" şi faptul că România va avea 2.000 de km de autostradă peste 200 de ani sunt principalele subiecte ale dimineţii în .ro.
Perspectivele economice mai puţin îmbucurătoare vor pune presiune asupra cursului de schimb. Deficitul bugetar mare şi scăderea PIB vor deprecia leul la final de an. Doar reducerea diferenţei dintre importuri şi exporturi ar putea întări leul, dar asta pe termen mediu, scrie adevarul.ro.
BCR, cel mai mare jucator din programul "Prima Casă" cu un plafon aprobat de 308 mil. euro dintr-un total de un miliard de euro, amână începerea vânzării de credite şi solicită modificarea convenţiei cu Fondul de Garantare a Creditelor pentru clarificarea unor prevederi legate în principal de regimul ipotecii constituite asupra locuinţei, notează zf.ro.
Încă de când şi-a început mandatul, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, susţine că îşi va respecta promisiunea şi, peste trei ani şi jumatate, vom avea 800 de kilometri de autostradă. Un plan mult mai puţin ambitios, dar nici acesta fezabil, decât cel postat pe site-ul Ministerului Transporturilor sau al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri (CNADNR), potrivit căruia România ar trebui să aibă 2.000 de kilometri de autostradă până la sfârşitul anului 2012, arată financiarul.com.
Alte titluri import