Finlandezul Jakko Miettinen de la Jack Daniels Hiparion Rally Team, pe un Mitsubishi Evo 9, a câştigat Raliul Sibiului. Sută la sută desfăşurat pe macadam, raliul şi-a dovedit din nou renumele de cel mai dificil din calendarul intern, doar 26 dintre cele 40 de echipaje ajungând la finiş. Raliul Sibiului ar putea fi asemănat cu regele probelor atletice, maratonul. Este o mare reuşită dacă reuşeşti să treci linia de sosire. Drumurile de munte pline de bolovăniş nu s-au dezminţit nici de această dată, cernând serios concurenţii în cea de-a doua zi a Raliului. Debutul a fost spectaculos, pe circuitul de rally-cross din cartierul Ştrand, un traseu unic în România, unde două maşini pot rula în paralel în acelaşi timp.
Prima superspecială a oferit şi un prim duel între doi dintre granzii campionatului intern, Jakko Miettinen şi ungurul Gergo Szabo. Miettinen a rulat aproape fără greşeală pe un traseu noroios pe majoritatea zonelor şi a aşezat o secundă şi jumătate între el şi rivalul său.
A doua rundă a fost mult mai strânsă, însă Miettinen a rămas lider după prima zi, cu Szabo, Bogdan Marişca şi italianul Marco Tempesta întinşi pe mai puţin de opt secunde. Toată lumea vorbea înaintea zilei a doua de ceea ce avea să fie considerată cea mai dură probă din campionatul naţional de raliuri, cea de la Crinţi.
Coşmarul piloţilor şi al copiloţilor
28 de kilometri prin pădure, pe un drum forestier unde copiloţii au avut enorm de muncă pentru a nota fiecare bolovan care ar fi putut însemna poate chiar sfârşitul Raliului.
Virajele strânse şi noroiul prezent pe unele porţiuni au solicitat la maximum piloţii. „A fost o probă foarte grea, cred că este cea mai grea din întreg campionatul“, avea să declare învingătorul Jakko Miettinen la finalul Raliului. Finlandezul se distanţa după prima trecere pe Crinţi la peste