Gigantul online Yahoo! se pregăteşte să introducă astăzi o nouă versiune a paginii de pornire, aceasta fiind prima schimbare din ultimii 3 ani. Mişcarea are ca scop atragerea unui număr mai mare de vizitatori şi cumpărători de publicitate. Prima versiune de test a noii pagini web îşi va face debutul astăzi în Statele Unite, iar în următoarea săptămână va ajunge în Franţa, India şi Marea Britanie. Printre noutăţile pe care le va aduce interfaţa Yahoo! se număr�
Gigantul online Yahoo! se pregăteşte să introducă astăzi o nouă versiune a paginii de pornire, aceasta fiind prima schimbare din ultimii 3 ani. Mişcarea are ca scop atragerea unui număr mai mare de vizitatori şi cumpărători de publicitate.
Prima versiune de test a noii pagini web îşi va face debutul astăzi în Statele Unite, iar în următoarea săptămână va ajunge în Franţa, India şi Marea Britanie.
Printre noutăţile pe care le va aduce interfaţa Yahoo! se numără şi posibilitatea de acces la serviciile externe. Astfel, utilizatorii vor putea adăuga casete cu linkuri directe către anumite site-uri cum ar fi Twitter sau Facebook.
Potrivit lui Tapan Bhat, senior vice president al Yahoo!, compania lucrează la această relansare de 10 luni.
„Am renunţat la opţiuni care nu prea erau folosite de utilizatorii noştri şi am adaugat altele noi", a mai spus Tapan Bhat.
Pagina de start a Yahoo! este una dintre cele mai vizitate pagini web ale grupului şi are lunar mai mult de 100 de milioane de clienţi unici doar din Statele Unite şi 330 de milioane la nivel mondial.
Carol Bartz a declarat că versiunea finală a paginii va fi disponibilă în toamna acestui an, devenind o opţiune standard pentru toţi vizitatorii Yahoo.
SURSA: „New York Times”