Yahoo a anuntat marti ca se pregateste de o schimbare radicala a paginii sale principale, modificarile urmand sa creeze noi modalitati de a face profit din publicitatea online.
Noua pagina principala a Yahoo va cuprinde articole, dar si trimiteri catre retelele sociale Facebook si Twitter. "Este o schimbare a modului in care percepem produsele si tratam utilizatorii dar si a modului in care gandim afacerea", sustine vicepresedintele departamentului pentru consumatori de la Yahoo, Tapan Bhat, in cadrul unei conferinte online, potrivit Reuters.
Schimbarile apar ca urmare a negocierilor dintre Yahoo si Microsoft pentru un parteneriat privind motorul de cautare si publicitate, in eforturile de a detrona gigantul Google.
Pagina principala a Yahoo este una din cele mai vizitate de pe Web si una din cele mai valoroase unitati ale companiei. In iunie, pagina a fost accesata de peste 100 de milioane de utilizatori unici doar in SUA si de 330 de milioane de utilizatori unici din toata lumea in mai.
Nou pagina ar urma sa fie mai putin "dezordonata" si va cuprinde o coloana pe partea stanga ce va permite utilizatorilor sa vada un preview al unor site-uri ca USA Today sau Facebook.
Ea va fi disponibila marti in Statele Unite in format beta si in alte tari in urmatoarele saptamani, urmand ca utilizatorii sa poata opta pentru pagina noua sau cea veche. In toamna, schimbarile vor deveni permanente.
Yahoo a anuntat marti ca se pregateste de o schimbare radicala a paginii sale principale, modificarile urmand sa creeze noi modalitati de a face profit din publicitatea online.
Noua pagina principala a Yahoo va cuprinde articole, dar si trimiteri catre retelele sociale Facebook si Twitter. "Este o schimbare a modului in care percepem produsele si tratam utilizatorii dar si a modului in care gandim af