Numai in 6 luni, 499 de oameni si-au pierdut viata in 13 accidente aeriene. Bilantul, care cuprinde doar recenzia a jumatate de an, este intrecut doar de "recensamantul" victimelor din 2002, cand peste 700 de persoane si-au pierdut viata in tragedii aeriene.
Daca se pune intrebarea "Este calea aeriana una mai sigura?", raspunsul este simplu si sec: "Nu", conform Daily Mail.
La acest bilant negru au contribuit doua accidente recente ale unor aparate Airbus, facand ca media anuala, de 344 de victime ale accidentelor aeriene, sa fie depasita.
Astfel, 2001 - 2010 devine deceniul cu cele mai multe victime din 1945 incoace, conform unor statistici oficiale.
Ceea ce inseamna ca, in ciuda crizei economice, companiile aeriene ar trebui sa investeasca mai mult in antrenarea pilotilor, care au avut parte din vina in unele cazuri sau ar fi putut preintampina dezastrul, dupa cum comenteaza o publicatie specializata, Flight International.
Numai in 6 luni, 499 de oameni si-au pierdut viata in 13 accidente aeriene. Bilantul, care cuprinde doar recenzia a jumatate de an, este intrecut doar de "recensamantul" victimelor din 2002, cand peste 700 de persoane si-au pierdut viata in tragedii aeriene.
Daca se pune intrebarea "Este calea aeriana una mai sigura?", raspunsul este simplu si sec: "Nu", conform Daily Mail.
La acest bilant negru au contribuit doua accidente recente ale unor aparate Airbus, facand ca media anuala, de 344 de victime ale accidentelor aeriene, sa fie depasita.
Astfel, 2001 - 2010 devine deceniul cu cele mai multe victime din 1945 incoace, conform unor statistici oficiale.
Ceea ce inseamna ca, in ciuda crizei economice, companiile aeriene ar trebui sa investeasca mai mult in antrenarea pilotilor, care au avut parte din vina in unele cazuri sau ar fi putut