Coca-Cola a inregistrat un profit de 2,04 miliarde de dolari, in al doilea trimestru din acest an, in crestere fata de nivelul din aceeasi perioada din 2008, de 1,42 de miliarde de dolari.
Veniturile operationale au scazut cu noua procente, la 8,27 de miliarde de dolari, din cauza aprecierii dolarului american, ceea ce a condus la reducerea valorii vanzarilor la nivel international, relateaza Reuters.
Volumul vanzarilor a scazut cu 1% in America de Nord, insa a crescut cu cinci procente la nivel international.
In India, vanzarile s-au majorat cu 33%, iar in China cu 14%, aceste doua tari fiind responsabile pentru cresterea profitului global.
Potrivit lui Muhtar Kent, directorul executiv al Coke, modelul de franciza adoptat de companie reprezinta una dintre cheile succesului sau.
Coca-Cola a inregistrat un profit de 2,04 miliarde de dolari, in al doilea trimestru din acest an, in crestere fata de nivelul din aceeasi perioada din 2008, de 1,42 de miliarde de dolari.
Veniturile operationale au scazut cu noua procente, la 8,27 de miliarde de dolari, din cauza aprecierii dolarului american, ceea ce a condus la reducerea valorii vanzarilor la nivel international, relateaza Reuters.
Volumul vanzarilor a scazut cu 1% in America de Nord, insa a crescut cu cinci procente la nivel international.
In India, vanzarile s-au majorat cu 33%, iar in China cu 14%, aceste doua tari fiind responsabile pentru cresterea profitului global.
Potrivit lui Muhtar Kent, directorul executiv al Coke, modelul de franciza adoptat de companie reprezinta una dintre cheile succesului sau.