Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a transmis redacţiei Adevărul Holding Timişoara un răspuns siderant la articolul despre carnea mucegăită de la Kaufland: consumatorii sunt vinovaţi!
CITEŞTE şi:
EXCLUSIV/ Alertă de carne mucegăită în magazinele Kaufland. Amendă 2.300 de euro (GALERIE FOTO)
EXCLUSIV: Carne mucegăită pe raft la hipermarket. Protecţia Consumatorilor doarme (VIDEO)
Maioneză cu mucegai la hypermarket Real
BĂTAIE DE JOC Timişorenii sunt forţaţi să stea zeci de minute la coadă la Enel (VIDEO)
UPDATE: Amendă de 3.500 de euro pentru carnea mucegăită de la Kaufland
Secretarul de stat Bogdan Pandelică, şeful ANPC a refuzat ieri să explice, în dialog direct, cum a fost posibil ca inspectorii din Timişoara să refuze să controleze magazinul Kaufland în care s-a găsit carnea mucegăită. Explicaţia subalternilor lui Pandelică a fost că duminică nu se fac acţiuni de control. Din acest motiv, secretarul de stat Pandelică a fost întrebat şi de ce nu se lucrează duminică.
Pandelică a refuzat să discute direct
Bogdan Pandelică a refuzat să discute direct despre situaţia de la Timişoara şi a cerut reporterilor Adevărul de la redacţia din Timişoara să trimită pe mail întrebările, promiţând că va da un răspuns scris.
Au răspuns în doi peri
La întrebările punctuale adresate de reporterii Adevărul, Biroul de Presă al ANPC a dat răspunsuri evazive, în doi peri. „ANPC, în cadrul activităţii proprii, desfăşoară atât controale tematice cât şi controale inopinante”, a răspuns ANPC. Biroul de Presă mai arată că termenul de rezolvare a reclamaţiilor este de 30 de zile. „Se acordă şi prioritate situaţiilor urgente ţinând cont totuşi de posibilităţile umane, materiale dar şi de timp ale instituţiei”, se mai arată în răspunsul ANPC. Culmea tupeului @N_